środa, 6 maja 2020

Nowości, hennowanie włosów

Hej !

Dzisiaj przychodzę z rzeczami, które zakupiłam na dniach a także z hennowaniem włosów. Może właśnie w tym poście coś wam się spodoba i akurat również sobie zakupicie :)

Henna, którą zakupiłam to naturalna henna ziołowa khadi. Jedna jest w kolorze ciemnego brązu, druga od rudości do czerwieni. Ja osobiście chciałam aby wyszedł czerwony, no ale cóż, jest rudy :D


khadi natural hair color DARK BROWN - henna ciemny brąz, 100g

Khadi henna ciemny brąz to kosmetyk przeznaczony do farbowania włosów. Ziołowa farba nadaje włosom czekoladowego odcieniu o chłodnej tonacji. Ponadto kosmetyk działa odżywiająco na zniszczone i osłabione włosy. Nadaje im naturalnego blasku i wzmocnienia. Produkt posiada certyfikat ekologiczny BDIH, co oznacza, iż zawiera wyłącznie naturalne substancje przyjazne dla człowieka i środowiska. Khadi henna nie zawiera chemii, sztucznych barwników i zapachów. Opakowanie zawiera 100 gram. 

Cena: 38,83zł


khadi natural hair color - henna z amla z jatrophą, 100g

Kosmetyk khadi naturalna henna z amlą i jatrophą to ziołowa farba przeznaczona do koloryzacji włosów. Ciemnym włosom nadaje piękną mahoniową barwę. Natomiast jasnym - intensywną czerwień. Nie niszczy włosów,ekstremalnie je odżywia i nadaje im pięknego, lśniącego koloru. Nie zawiera chemicznych składników. Bardzo dobrze pokrywa siwe włosy. Opakowanie zawiera 100 gram. Kosmetyk posiada certyfikat ekologiczny BDIH, co oznacza iż zawiera jedynie naturalne surowce. 

Cena: 38,84zł 



Henny jest 100 g, w instrukcji jest napisane aby na całe włosy użyć właśnie 100 g. Delikatnie się tym zdziwiłam, gdyż myślałam, że te henny są na kilka razy, jednak nie. Henna ta ma również pielęgnować nasze włosy, a więc w sumie to było dla mnie tak samo ważne jak i kolor, ponieważ nie chcę już niszczyć swoich włosów farbami. 
Co do samego rozpuszczenia proszku henny, hmm.. jest to dość uciążliwe, gdyż nie jest podane ile konkretnie dać wody i ile proszku, a więc robi się to na oko, tak aby wyszła konsystencja kremowa, ważna jest też temperatura wody. Nakładanie też nie należy do najłatwiejszych rzeczy a henna nie pachnie przynajmniej według mnie zbyt przyjemnie. 

Jakie są efekty?




Ogólnie polecam te henny, jednakże więcej będę mogła wypowiedzieć się jakoś po miesiącu, gdyż po tym czasie henna wypłukuję się z włosów. Pamiętacie jak pokazywałam wam w jakim stanie przyszła do mnie paletka z Kosmetykizameryki.pl ?? Skontaktowałam się z informacją tego sklepu, opisałam swój problem a oni ku mojemu zdziwieniu bardzo szybko zareagowali. Kilka dni całkiem za darmo dotarła do mnie bardzo dobrze zabezpieczona paletka, zawinięta w kilka warstw folii bąbelkowej a w gratisie dostałam także próbki różnorodnych serum, kremów a nawet pudru pod oczy. Było mi naprawdę miło, że w poważny sposób traktują swoich klientów. 




Teraz przejdźmy do pędzli. Ostatnim czasem zamówiłam sobie pędzle, aby lepiej wykonywać swoje makijaże, co prawda pędzle te nie są jakoś bardzo drogie i pewnie nie jakieś perfekcyjne jakościowe, jednakże takie są dla mnie wystarczające. Mają bardzo przyjemne, miękkie włosie a więc makijaż aplikuję się bardzo dobrze. 

Opis:

Zestaw 10 pędzli z włosia syntetycznego, z drewnianym trzonkiem, osadzone w srebrnej skuwce to podstawa perfekcyjnego makijażu. Dzięki syntetycznemu włosiu, który jest gładki w przeciwieństwie do włosia naturalnego, pędzle te nie zatrzymują na sobie produktów kosmetycznych powodując ich mniejsze zużycie. Dodatkowo włosie takie jest łatwiejsze w utrzymaniu czystości (można je myć mydłem pod bieżącą wodą) i mniej podatne na odkształcenia. Nasze pędzle przeznaczone są zarówno dla profesjonalnych wizażystek jak i dla amatorek idealnego makijażu. Makijaż przy użyciu pędzli jest ładniejszy, bardziej staranny i szybszy. Pędzle pozwalają precyzyjnie nakładać podkład, puder, korektor, róż do policzków, ułatwiają również aplikację cienia. Jeżeli chcemy cieszyć się naszymi pędzlami jak najdłużej to powinniśmy zwrócić uwagę na ich właściwą pielęgnację. Pamiętajmy, że pędzle kosmetyczne należy odpowiednio myć i dezynfekować.

Cena:  18,45 zł



Link do pędzli:


Kolejnymi zakupami są buty ze strony royalfashion.pl 


Czarne tenisówki na grubszej podeszwie Judite - Obuwie

Sportowe damskie tenisówki ze skóry ekologicznej w czarnym kolorze. Cholewka sznurowana. Wkładka to również eko - skóra. Podeszwa z tworzywa gumowego.

Materiał: Skóra ekologiczna
Rodzaj obcasa: Platforma
Stan obuwia: Nowy
Wkładka: Skóra ekologiczna
Płeć: Kobieta
Kolekcja: Jesień, Wiosna, Lato
Wysokość platformy (grubość podeszwy):  4,5 cm

Cena

34,99 ZŁ

Link:








Czarne czółenka na słupku z przezroczystą wstawką Evora - Obuwie

Modne i eleganckie czółenka damskie na niskim słupku. Cholewka wykonana z miękkiego zamszu ekologicznego oraz zdobiona przezroczystymi wstawkami. Wkładka pokryta skórą ekologiczną. Model zapinany po boku na sprzączkę.

Stan obuwia : Nowy
Materiał: Skóra ekologiczna zamszowa
Wkładka: Skóra ekologiczna
Rodzaj obcasa: Słupek
Wysokość obcasa: 6,5 cm
Płeć: Kobieta
Kolekcja: Jesień, Wiosna, Lato

Cena:
29,99 ZŁ

Link:



 




A ostatnią już rzeczą jest golarka damska.

Opis:

Podwójny system golący, dzięki czemu ogolisz się szybko i dokładnie. Zasilanie akumulatorowe, dzięki czemu możesz używać golarki w dowolnym miejscu. Długi czas pracy bezprzewodowej (60 min.) pozwalający na dłuższe i bardziej precyzyjne golenie. Golarkę, którą łatwo utrzymasz w czystości, dzięki możliwości mycia pod wodą.

System golący podwójny - ostrze
Ruchome głowice nie
Zasilanie - akumulatorowe
Czas pracy bezprzewodowej - 60 min.
Czas ładowania - 2 godz.
Trymer - brak
Użytkowanie - na sucho
Możliwość mycia pod wodą - tak
Funkcje dodatkowe - ostrza ze stali szlachetnej
Kolor - czerwono - biały ( jak dla mnie to jest róż, no ale :D) 

Cena:  99,99 zł

Link:





♥️♥️

Koniecznie dajcie znać co najbardziej wam się spodobało

2 komentarze:

  1. Ja mam wrażenie że jestem ostatnią osobą która trzyma się daleko podczas kwarantanny od swoich włosów. Mogłoby mieć opłakane skutki :D Strasznie mi się spodobały te butki Czarne :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij coś z nimi robić, teraz jest czas żeby odpowiednio zadbać o swoje włosy :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia