sobota, 2 maja 2020

Co dostałam na 23 urodziny?

Hej !

Ten post będzie dotyczył prezentów !!

Chciałabym podziękować bardzo mocno mojemu rodzeństwu, które pomimo odległości osobiście doręczyli mi prezencik, było to bardzo miłe i kochane 💜Dziękuję jeszcze raz i pamiętajcie o tym, że was kocham !! 

Jako pierwsze chciałabym pokazać wam nasze zdjęcie z Pawłem jako obraz. 
Jest prześliczny ! Nie spodziewałam się, że dostanę coś takiego, wszystko mi się podobało, jednakże do tego obrazu mam największy sentyment. 


Kolejnym prezentem od całej rodzinki jest fotoksiążka, uważam, że coś takiego zawsze jest fajnie dostać. 



Zestaw, dezodorant i żel do kąpieli "Stokrotka". Żałujcie, że nie możecie poczuć jak to cudownie pachnie.. 


Płyn do kąpieli z Avon, o soczyście owocowym zapachu malin i czarnych porzeczek.


Połyskujący balsam do ciała z witaminami oraz jaśminem.



Woda toaletowa Scent essence velvet amber, Avon. Ma ona nuty zapachowe: tropikalny kwiat lei, wanilia, kaszmir.



Zestaw zawieszek na naszyjnik bądź bransoletkę oraz pierścionek. 



Słodkości 💙



Kolejnym prezentem była gotówka, a więc za nią zdecydowałam, że trochę zainwestuję w swój rozwój osobisty i zakupiłam książkę " Odkryj swoje wewnętrzne dziecko" Stefanie Stahl. Uwielbiam takie książki samorozwojowe, a więc myślę, że to inwestycja w siebie. 


Kolejnym prezentem był prezent od Pawła, czyli mojego chłopaka, tak wyszło, że sama go sobie wybrałam a jest to dres i bluzka z Wassyl. Jeśli mnie znacie to wiecie, że zdecydowanie bardziej wolę ubrać się wygodnie, aniżeli elegancko. 

( zdjęcia ze strony sklepu Wassyl)

DRES Z LAMPASAMI KOMPLET BLUZA+SPODNIE szary A59 m01

BAWEŁNIANA BLUZKA ODKRYTE RAMIONA PRĄŻEK beżowa X143 d01

I to koniec prezentów, co sądzicie o takich formach podarunków ? 
♥️

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam dostawać takie prezenty od serca. Widać że rodzina i chłopak wiedzą co lubisz bo dostałaś prezenty które są dla ciebie ważne i które na pewno wykorzystasz. Wszystkiego najlepszego lekko spóźnione ale co tam :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty. :D Szczególnie mnie ciekawi ta książka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna, polecam, pewnie pojawi się jakaś króciutka recenzja jak już ją przeczytam :*

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia