piątek, 17 maja 2019

Co oznaczają moje tatuaże ?

Cześć kochani, przychodzę do was z postem dotyczącym moich tatuaży, jakie jest ich znaczenie itd., a więc zapraszam do poczytania 😘

Pierwszym moim tatuażem był napis never lose hope i wygląda on tak.


Never lose hope- nigdy nie trać nadziei.

Dla niektórych być może jest to słaby przekaz, ale dla mnie ma on ogromne znaczenie. Od dziecka miewałam okresy kiedy wiedziałam, że nie ma żadnej nadziei na to aby było lepiej. Wierzyłam w to tak jak małe dziecko w świętego Mikołaja czy wróżkę zębuszke. Traciłam nadzieje każdego dnia, na to że jeszcze się ułoży.  Traciłam nadzieję w ludzi widząc jaką krzywdę są w stanie wyrządzić drugiej osobie.
Następnie straciłam nadzieję na to, że będę kiedykolwiek szczęśliwa, twierdziłam że być może na to nie zasługuję. Ale to nie prawda, teraz to wiem. Nadszedł czas kiedy straciłam nadzieje na lepsze życie i stałam się wrakiem człowieka. Z zewnątrz oczywiście było okay, jednak we wnętrz każdego dnia myślałam o śmierci. Był to straszny czas. Z dnia na dzień nadzieja nadeszła a ja zmieniłam swoje postrzeganie i wiedziałam, że nigdy nie można tracić tej nadziei. Po każdej burzy zawsze wychodzi słonce, pamiętajcie o tym. I nie warto tracić nadziei na lepsze jutro 😍


Drugim moim tatuażem jest geometryczny wilk.


Robiąc pierwszy tatuaż wiedziałam, że nie będzie on moim ostatnim.

Co oznacza ten tatuaż ?

Dla mnie tak jak pierwszy ma ogromne znaczenie. Jest dla mnie oznaką ogromnej siły, lojalności. Kojarzy mi się on również ze zwycięstwem i silnym charakterem.  Być może niektórzy uważają, że mam słaby charakter ze względu na moją wrażliwość, ale wierzcie bądź nie zawsze walczyłam o siebie i swoje rodzeństwo w bardzo trudnych chwilach. Zawsze wiedziałam, że jak będę na skraju wytrzymałości to poproszę o pomoc, co nie zawsze jest takie łatwe.  I nie chodzi tu o dumę, lecz o to, że czasem nie ma się nawet siły wstać z łóżka. Dać sobie pomóc, brzmi łatwo a nie zawsze w praktyce okazuję się takie być. Jakie jeszcze znaczenie ma dla mnie ten tatuaż ?

Wilki wiążą się raz na całe życie a wataha opiekuję się szczeniętami, co to oznacza ? 
Więzi rodzinne. W moim domu jak już wiecie nie było kolorowo, ale mimo wszystko czuję silną więź do mojej rodziny, głównie do rodzeństwa. Od zawsze się nimi opiekowałam i nie pozwoliłabym aby stała im się krzywda. Kojarzą mi się z przetrwaniem. Ja przetrwałam mimo, że na moich oczach działa się ogromna krzywda. Fakt w życiu dorosłym wszystko się komplikuję a wspomnienia nie dają o sobie zapomnieć, ale przetrwałam, żyję i to właśnie jest cudowne. Wilk tak właściwie jest brany za złą postać, bo to przecież dzikie zwierzę, fakt. Ja jednak uważam, że symbolizuje on odwagę, lojalność, inteligencję, troskę i wszystko to co już wypisałam.
Mam nadzieję, że podoba wam się taka forma posta 😙
Serdecznie dziękuję Oli B za pomysł! ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia