piątek, 30 kwietnia 2021

Haul z Shein- co zamówiłam na swoje urodziny ?

 Hej!

27 kwietnia były moje urodziny. Postanowiłam, że na tą okazję kupię sobie kilka ubrań z Shein. Poprzednio zamawiając tam ubrania byłam zadowolona, a więc postanowiłam zakupić ciut więcej. Niestety nie mam zdjęć zrobionych na sobie, ponieważ nie ma kto mi ich zrobić, ale jeśli uda mi się jakoś je zorganizować to na pewno dodam je do tego posta. 

1. Długi kombinezon z haftowanym ściągaczem z zamkiem z przodu


Kombinezon wykonany jest z 94% Poliester i 6% spandex, oczywiście nie są to materiały szczególnie dobrej jakości, aczkolwiek cena odpowiada moim zdaniem jakości tego kombinezonu. Jak dla mnie kombinezon leży świetnie, bardzo mi się podoba, jest bardzo elastyczny i wygodny. Zamówiłam rozmiar M według zamieszczonej tabeli i leży idealnie. Mój wzrost to 161 cm. Na Shein ma ocenę 4.8 i myślę, że jest to ocena adekwatna.  Kiedy kupowałam ten kombinezon była promocja, a więc zakupiłam go za 53 zł 55 gr. Obecnie jest on na stronie wyprzedany a cena to 63 zł. 





2. Zielony kombinezon z wycięciem na plecach. 

Kolejny kombinezon, tym razem zielony z wycięciem na plecach, jest wykonany z 95 % Poliester i 5% Spandex. Również leży na mnie świetnie i bardzo mi się podoba, jest elastyczny, rozciągliwy, pięknie się prezentuje. Rozmiar, który zamówiłam to M, również według tabeli, a więc jest to zgodne. Cena promocyjna to 39.10, obecnie 46 zł. 




3. Kombinezon krótki z imitacją skóry węża .

Ten kombinezon to totalny sztos według mnie, co prawda ma bardzo dziwny materiał, który się elektryzuję, natomiast sam fason jest przepiękny. Bardzo elegancki. Wykonany jest on w 100% z Poliester. Bardzo lekki. Na tą chwilę miałam go na sobie raz, dlatego też nie wiem jak się sprawuję przy chodzeniu w nim i innych codzienną czynnościach, aczkolwiek myślę, iż nie będzie z nim żadnego problemu. Rozmiar zamówiony przeze mnie to również rozmiar M. Cena promocyjna to 32.30 zł, obecnie 38 zł, jednak pamiętajcie, że te ceny właściwie co jakiś czas się zmieniają. Ocena na stronie to 4.8 Ma przepiękne falbiaste rękawy






4. Czarny T-shirt z motywem smoka. 

Ten T-shirt bez wątpienia jest moim ulubieńcem, jest totalnie w moim stylu. Na żywo prezentuję się 100 razy lepiej. Kolor smoka jest zdecydowanie bardziej neonowy, wyrazisty. W tym przypadku wzięłam rozmiar S, gdyż jest to T-shirt oversize. Do wyboru jest kolor motywu seledynowy, natomiast są też różne kolory koszulki, tj. biała z czarnym motywem, czerwona z czarnym motywem oraz tie dye z czarnym motywem. T- shirt jest wykonany z 65 % Poliester i 35 % bawełna, aczkolwiek osobiście czułam jakby było to 100 % bawełny. Jest bardzo przyjemna w dotyku. Ocena na stronie to 5.0 i ja również taką ocenę bym dała. Cena promocyjna 28 zł, cena obecnie 33 zł. 



5. Czarne legginsy sportowe.

Hmm, zdecydowanie nie są to moje ulubione legginsy, mają dość dziwny, śliski materiał, są wygodne i bardzo rozciągliwe. Opinie o legginsach są bardzo dobre, aczkolwiek mnie nie zachwyciły być może dlatego, iż wzięłam rozmiar L i nie są one dopasowane odpowiednio, tutaj nie sugerowałabym się raczej tabelką. Materiał przypomina cienki lateks. 
Cena promocyjna 23 zł, obecna 28zł. Legginsy są wykonane z 90% Nylonu i 10 % Spandex. 


Który strój najbardziej przypadł wam do gustu ? 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia